T.I.A.

19 juni 2018 - Arusha, Tanzania

This is Africa… Of beter gezegd, This Was Africa. Het zit erop! Bijna vier maanden in dit prachtige land waar ik me ontzettend welkom heb gevoeld en kennis heb mogen maken met superveel lieve mensen. Vier maanden lang heb ik van iedere dag genoten (nou ja behalve toen ik ziek was en de dag dat mn tas werd gejat). Ontzettend veel mooie dingen heb ik gezien, fantastisch leuk werk gedaan in Rubya en niet te vergeten een heel aantal mooie feestjes meegemaakt! Een onvergetelijke tijd die ik zeker ga missen, maar he wie weet, kom ik hier wel weer terug!
Voor nu heb ik heel veel zin om weer naar huis te gaan, alle lieve mensen weer te zien en weer onder een instant warme douche te kunnen staan. Nog een ‘vliegreisje’ van zo’n 20 uur en dan ben ik er weer.
Voor alle trouwe lezers van het blog, heel erg bedankt voor jullie enthousiaste reacties, het kunnen delen van onze ervaringen heeft zeker nog iets extra’s gegeven aan de geweldige tijd hier! Nathasja zal jullie in de komende drie weken op de hoogte houden van haar avonturen!

Dikke kus en tutaonana kesho (tot morgen),

Leanne

p.s. Eveline en Nathasja, heel veel plezier in de laatste drie weken. Geniet ervan!

1. Anke:
    19 juni 2018
    goh wat vliegt de tijd! Het was interessant jullie verhalen te lezen.
    Nathasja heel veel reisplezier nog!
  2. Marianne:
    19 juni 2018
    Nou Leanne we zijn blij dat je zo genoten hebt in Afrika. We hebben genoten van jullie mooie verhalen , er waren momenten dat we er graag bij waren geweest. We zijn ook weer blij je morgen op Schiphol weer echt te kunnen kussen i.p.v. die handkusjes via FaceTime. Evelien en Natasja nog veel plezier de komende weken en we zullen de blog met veel interesse blijven lezen
  3. Miryam Donkervoet:
    19 juni 2018
    Goede reis naar huis, Leanne!